Декларування - 2020: як змінити електронну поштову скриньку?

Дата публікації: пт, 01/31/2020 - 10:52

НАЗК відповідає на найбільш поширені запитання технічного характеру, які виникають у суб’єктів декларування під час роботи з Реєстром декларацій.

В цьому матеріалі роз'яснюються питання, які виникають у зв’язку з необхідністю змінити електронну поштову скриньку (втрата доступу, пароля, блокування, інше).

Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі необхідно:

🔹 авторизуватися в Реєстрі декларацій: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису (КЕП), перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail»;

🔹 після надходження на нову поштову скриньку листа «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» перейти за вказаним посиланням, повторно здійснити вхід у Ваш персональний кабінет та перевірити вкладку «Мій профіль».

У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.
Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі не потрібно отримувати новий КЕП.

Більше роз’яснень можна знайти на офіційному вебсайті НАЗК у розділі «Рекомендації при роботі з ЄДРД»➡️ https://bit.ly/2TVzLyb

Національне агентство з питань запобігання корупції - НАЗК

Схожі публікації

Галерея (відео / фото)