«Е-малятко» - десять послуг для новонародженого: детально про онлайн сервіс

Дата публікації: ср, 02/26/2020 - 13:37

«Е-малятко»- унікальна можливість отримати онлайн у пологовому будинку, ЦНАПі чи органі ДРАЦС десять послуг для новонародженого лише за однією заявою.

З 01.01.2020 в Україні стартував унікальний проект, який дозволяє молодим батькам не лише уникнути бюрократичних схем, а й значно зекономити час.

Які послуги можна отримати за допомогою «Е-малятко»?

  • Державна реєстрація народження дитини;

  • Реєстрація місця проживання народженої дитини;

  • Призначення допомоги при народженні дитини;

  • Реєстрація народженої дитини в електронній системі охорони здоров’я;

  • Реєстрація народженої дитини у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків;

  • Отримання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім'ї;

  • Визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою;

  • Визначення належності дитини до громадянства України;

  • Присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;

  • Призначення допомоги багатодітним сім’ям.

Куди звертатися для отримання послуги «Е-малятко»?

Послуга “Е-малятко” надається виключно за бажанням батьків дитини шляхом подання заяви про державну реєстрацію народження, що містить відомості, необхідні для надання послуг. Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві про державну реєстрацію народження, несе заявник, якщо інше не встановлено судом.

Заява про державну реєстрацію народження, що містить відомості в обсязі, необхідному для надання послуг, подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану в паперовій або електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису за місцем народження дитини або проживання заявника, зокрема через центр надання адміністративних послуг.

За бажанням заявника заяву про державну реєстрацію народження може бути подано у закладі охорони здоров’я, в якому народилася дитина, за умови співробітництва відділу державної реєстрації актів цивільного стану та закладу охорони здоров’я на основі відповідного меморандуму.

Надання комплексної послуги “е-малятко” здійснюється органами державної влади, органами місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, виключно на підставі відомостей, що містяться у заяві про державну реєстрацію народження, та відомостей, необхідних для надання послуг, що містяться в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, отриманих у порядку інформаційної взаємодії із зазначеним Реєстром.

Які документи потрібно подати для отримання послуги «Е-малятко»?

  • Медичне свідоцтва про народження (форма № 103/о);

  • Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору у випадках, визначених законом;

  • Письмова згоди другого з батьків (у разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами) щодо реєстрації місця проживання новонародженої дитини разом з одним із них (у випадку подання документів у паперовій формі та звернення одного із батьків) або згоди батьків на реєстрацію місця проживання новонародженої дитини, підтвердженої їх кваліфікованими електронними підписами або засвідченої кваліфікованим електронним підписом нотаріуса.

Як дізнатися про результат отримання послуги «Е-малятко»?

Інформування заявника про результати надання послуг, під час надання комплексної послуги “е-малятко” здійснюється відповідним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, який надавав таку послугу, в день її надання за допомогою електронних засобів комунікації (смс-повідомлення, електронна пошта, та ін.).

У разі коли за результатом надання послуг, відповідно до законодавства передбачено видачу документа, за вибором заявника такий документ може бути отриманий у відповідного органу державної влади, органу місцевого самоврядування, який надавав таку послугу, або у разі подання зави про державну реєстрацію народження через центр надання адміністративних послуг - у відповідному центрі, або не пізніше наступного робочого дня з дня надання послуги, надісланий заявникові рекомендованим листом за рахунок заявника.

Якщо у Вас або Ваших родичів наявний цивільний або адміністративний спір, то консультацією професійного юриста, складенням юридичних документів, а за необхідності представництвом інтересів адвокатом, Ви можете скористатися у найближчому пункті доступу до безоплатної правової допомоги.

 

Автор: Заступниця директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у місті Києві Тетяна Городенська

Схожі публікації

відео / фото