ФОПам не треба доводити відсутність вини в разі збою роботи електронного кабінету

Дата публікації: чт, 08/13/2020 - 16:15

 

Із прийняттям Закону № 786-IX поліпшується електронна взаємодія платників податків з податковими органами.

Основні зміні, які стосуються саме електронного кабінету:

  •  Копії податкових повідомлень-рішень та інші документи, які податковий орган надсилає платнику, будуть відображатися в електронному кабінеті.
  •  Контролюючий орган веде листування з платниками податків в електронній формі, якщо вони подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет.
  •  Скасовано вимогу про подання заяви платником податків на приєднання до договору про визнання електронних документів.
  •  Запроваджується автоматична реєстрація в електронному кабінеті отриманих документів від платника податків.
  •  В електронному кабінеті мають міститися дані щодо суми та дати узгодження грошового зобов’язання, визначеного контролюючим органом.
  •  І найголовніше – спрощується механізм доведення платником податків відсутності його вини через технічний збій у роботі електронного кабінету, зокрема, скасовується необхідність підтвердження технічним адміністратором та/або методологом факту технічного збою, методологічних або технічних помилок.
Юридична компанія WINNER 

Схожі публікації

відео / фото