Катастрофа Ан-26: Суд відпустив під особисте зобов'язання командувача Повітряних сил Дроздова

Дата публікації: ср, 12/23/2020 - 10:52

 

Печерський суд Києва відпустив під особисте зобов’язання командувача Повітряних сил ЗСУ Сергія Дроздова за підозрою у недбальстві, що призвело до катастрофи літака Ан-26 та загибель 26 військовослужбовців.

Про це повідомляє hromadske.

 

За даними слідства, Сергій Дроздов у 2018 році затвердив тимчасовий курс для льотчиків, де зазначалась можливість курсантам 5-го курсу у двох вправах виконувати польоти конвеєром на літаках Ан-26. Однак, це рішення не було затверджене заводом виробником, як цього вимагає процедура.

Таким чином, на думку слідства, Дроздов створив хибне уявлення у військовослужбовців у Харківській області про легальне та безпечне використання польотів конвеєром у курсантів й інших курсів, та в інших вправах. Така практика мала місце з квітня 2018 року по вересень 2020, навіть коли це не було передбачено плановими таблицями польотів та дозволами виробників літаків, зазначають слідчі.

«Крім того, командувачем Повітряних сил 1 березня 2019 року затверджено триступеневу концепцію системи льотної підготовки курсантів льотного факультету, а також у лютому 2020 року затверджено рішення керівництва ХНУПС, якими передбачено здійснення сумісної підготовки курсантів льотчиків та курсантів штурманів на літаку Ан-26 за рахунок палива, яке виділялися на підготовку курсантів льотчиків», ㅡ зазначив прокурор Антон Зеленський.

Це на думку слідства, і призвело до того, що на борту перебувала більша кількість курсантів.

Адвокати підозрюваного просили залишити клопотання без задоволення, наголошуючи на тому, що підозра і ризики є необґрунтованими.

Сам Сергій Дроздов зазначив, що конвеєрні польоти на Ан-26 відбувались з часу побудови, особливо на військово-транспортних літаках.

«Завод-виробник видав нам інструкцію, видав нам рішення, далі експлуатація здійснювалась нами. Якби «Антонов» хотів, то під час ремонту він вклав би нам інструкцію-заборону, таких інструкцій, заборон в нас не було», ㅡ зазначив Дроздов.

Також він наголосив на тому, що спільні навчання не були заборонені і практикувались останні 29 років.

Раніше суд арештував командира авіабригади В’ячеслава Глазунова та керівника польотів військової частини А4104 Олександра Жука.

 

Нагадаємо, 25 вересня під час планових навчальних польотів впав і загорівся військовий літак АН-26, який здійснював посадку на аеродромі військової частини. На борту перебували 27 людей (20 курсантів і сім офіцерів Харківського університету Повітряних сил). 25 людей загинули на місці. Один курсант наступного дня помер у лікарні. Ще один курсант вижив.

відео/фото галерея