Кількість скарг від бізнесу у III кварталі 2018 року зменшилась - бізнес-омбудсмен

У звітному кварталі Рада отримала від підприємців 308 скарг стосовно неправомірних дій держорганів, що на 25% менше, ніж у другому кварталі 2018 року та на 52% менше, ніж у першому кварталі 2018 року. Більшість із 303 закритих справ завершена з негайним бажаним результатом для скаржників або рекомендаціями держорганам. Загалом, за три з половиною роки роботи інституція видала 2040рекомендацій, 93% з яких держоргани вже виконали. При цьому рівень задоволеності скаржників залишається високим – 95%

Прямий фінансовий ефект за квартал склав 390 млн грн. З початку діяльності цей показник вже перевищує 13 млрд. грн. Крім того, Рада припинила десятки правопорушень державних органів та їх співробітників, допомогла підприємцям закрити кримінальні справи, подати податкову звітність, отримати дозволи та ліцензії. 

«Ми фіксуємо зменшення кількості скарг вже третій квартал поспіль. Говорити про будь-які тектонічні зміни в роботі державних органів ще зарано, проте певні позитивні зрушення в їх операційних процесах вже помітні», – зазначив бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета

Структура основних предметів звернень: 

  • Податкові питання – 48% скарг.
  • Правоохоронні органи – 19% скарг.
  • Державні регулятори – 8% скарг.

84% заявників – український бізнес. Іноземні компанії подали лише 50 скарг до Ради у звітному періоді, що є найнижчим показником за останні два роки. Переважна більшість скарг надійшла від малого та середнього бізнесу – 71%. Найчастіше зверталися представники сфери оптової торгівлі (25%), промисловості (12%), сільського господарства (9%), нерухомості (7%) і приватні підприємці (9%). Традиційно, частка скаржників з Києва – найбільша (37%).

З повною версією квартального звіту українською та англійською мовами можна ознайомитися на сайті Ради бізнес-омбудсмена: https://boi.org.ua/publications/reports 

За інформацією интернет сторінки бізнес-омбудсмена

 

Схожі публікації

Галерея