Квитанції про оплату послуг у держустановах замінять електронним сервісом

Дата публікації: пт, 11/29/2019 - 11:59

Міністр Кабінету міністрів України Дмитро Дубілет анонсував запуск нового електронного сервісу. 

"Протягом 1-3 місяців ми плануємо запустити сервіс, який дозволить позбавитись такого явища, коли чиновники вимагають від громадян квитанцію про оплату (часто ще й з мокрою печаткою)" - повідомив Дубілет у Фейсбук.

Міністр розповів про такий сервіс.

Що б ви не оплачували (паспорт, аліменти, мита тощо), ви майже завжди не зможете зробити платіж просто з мобільного додатку або Інтернет-банку. Потрібно або платити в місцевих касах чи кіосках, або отримувати у банківському відділенні квитанцію, або, у кращому випадку, роздруковувати квитанцію на домашньому принтері.

Сервіс буде дуже простий. Колись давно ми запускали сервіс pb.ua/check, на якому можна перевірити квитанцію Привату за її номером. Новий сервіс буде працювати за схожим чином, але для всіх банків.

Ми створимо веб-сторінку (наприклад, check.gov.ua), до якої через просте і надійне API зможуть підключитись будь-які українські банки. Користувач заходить на сторінку, вводить номер квитанції — і бачить її на екрані. Якщо потрібно, можна скачати її з накладеним ЕЦП.

Таким чином, ви зможете зробити платіж з Приват24, monobank або іншого банку, отримати номер квитанції і відразу показати його чиновнику.

Як зазначив Дубілет, мало буде створити цей сервіс. Після цього треба навчити чиновників їм користуватись.

Буде прийнято постанову, якою зобов'яжуть всі держоргани переглянути свої процедури та не вимагати паперові квитанції.

Також повинні бути прописані вимоги до генерації номерів цих квитанцій, щоб їх не можна було підбирати перебором... Але то техніка.

"До речі, цей сервіс знадобиться і приватному бізнесу. Бо ж часто квитанції просять не тільки чиновники" - резюмував Міністр.

 

Схожі публікації

Галерея (відео/фото)