На найбільших трасах з’являться обов’язкові розриви дорожнього огородження для проїзду спецтехніки

Дата публікації: пт, 06/07/2019 - 14:58

З 1 вересня при новому будівництві, реконструкції чи капремонті швидкісних трас (доріг І категорії) повинні обов’язково передбачатися технологічні розриви дорожнього огородження по розділювальній смузі не рідше ніж через кожні 10 км. Це необхідно для того, щоб у разі надзвичайних ситуацій спеціальна техніка – швидка, пожежна, снігоприбиральна машина – могла зручно проїхати за призначенням.

Норма міститься у змінах до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”.

“Безпека людей – це пріоритет №1. Тому одне з важливих нововведень у цьому ключі – обов’язкові розриви дорожнього огородження на найбільших трасах не рідше ніж через кожні 10 км. Як це пов’язано? Сьогодні, згідно з чинними нормами, швидкісні траси проектуються з обов’язковим огородженням на розділювальній смузі по всій протяжності дороги. Розривів немає. Тому у разі якоїсь надзвичайної ситуації пожежна або швидка змушена проїхати десятки кілометрів вздовж цього огородження, щоб мати змогу розвернутися. Ось тут і були би доречні такі розриви. Тому ми впровадили відповідну норму в ДБН. Вона вступає в дію вже з вересня”, – сказав заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

За його словами, такі зміни також сприятимуть оперативній ліквідації ДТП та наслідків інших надзвичайних ситуацій, що у свою чергу дозволить забезпечити безперебійний рух транспорту на трасах.

Зміни до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” розроблені ДП “ДерждорНДІ”, вже опубліковані та вступають в дію з 1 вересня 2019 року.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

Урядовий портал

Теґи

Схожі публікації

Незабаром українські траси будуватимуть за новими будівельними нормами: що змінилося?
Відтепер швидкісні траси будуватимуться зі звуженою крайньою лівою смугою та розширеною зупинковою - нові ДБН
Аудит якості відремонтованих доріг: хто відповість за жахливий стан українських доріг?
В Украине будут строить более прочные здания: как это скажется на стоимости?
Мировой рейтинг качества дорог: Украина на 130 месте
В Україні зняли обмеження висоти при будівництві торгівельних об’єктів
Большая окружная дорога и скоростная электричка в "Борисполь" - утверждены инфраструктурные проекты
Опубліковано нові ДБН щодо містобудування, шкіл, вулиць та доріг, які вступлять в силу з вересня
Відстані між будинками, відстані до межі та протипожежні розриви - роз'яснення ДАБК
Рейтинг дорог мира. Украинские дороги - одни из наихудших

Галерея (відео/фото)