Нацбанк створює спеціальний підрозділ для захисту прав споживачів

Дата публікації: ср, 06/12/2019 - 11:43

Нацбанк вирішив підвищувати якість регуляцій та створювати більше умов для посилення фінансового сектору.

Про це сьогодні на форумі з фінансової інклюзії FinclusioninUA розповів Голова Національного банку України Яків Смолій.

«Своїм першочерговим завданням ми бачимо посилення прав споживачів. Скажу чесно, ми у НБУ сподівалися, що в Україні запрацює реальна система захисту, закріплена на законодавчому рівні. Але парламент вирішив інакше. Однак, це не привід залишати людей один на один з проблемами», – розповів Смолій.

Тому, як розповів нам Голова Національного банку, задля захисту прав споживачів фінансових послуг створюється спеціальний підрозділ, що буде опікуватись цими питаннями.

Це має дозволити:

  • Регулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги.
  • Сприяти інформаційній прозорості.
  • Зменшити кількість непорозумінь між фінустановами.
  • Привчити фінансовий сектор реагувати на питання та зауваження клієнтів.
  • Збільшити довіру до фінсектору.

«Як і раніше, будемо розглядати скарги людей, але відтепер ця робота буде системнішою. Ланцюжок в скаргах, реакція на зміни в нормативних актах стане ефективнішою та займатиме менше часу», – пообіцяв Смолій.

Нацбанк також розробив бачення майбутньої стратегії фінансової грамотності. Перші підсумки сподіваються підбити за рік.

За матеріалами Finance.UA

 

Теґи

Схожі публікації

Галерея (відео/фото)