Не повернули кошти або товар через інтернет магазин. Що робити?

Дата публікації: пн, 11/30/2020 - 10:21

Питання:

Придбав через інтернет навушники. Забрав їх на новій пошті, відправився на роботу  і через 15 хв почав перевіряти. Як виявилось, правий навушник не працює, після чого зв`язався  з представниками ТОМDOM, які мені їх продали. Записав для них відео підтвердження і в той же день відправив їх у сервісний центр за адресою, яку вони мені сказали  (є експрес-накладна). В результаті ні товар, ні гроші мені не повернули.

Товар мені вже не потрібен, сума товару 1369.18 грн. Що мені робити?  Є переписка з Томдом в вайбері, де я їх закликаю повернути гроші, але вони відповідають, що не можуть повернути товар із-за карантину.


Відповідь:

Покупець має право розірвати укладений через інтернет договір і повернути товар протягом 14-ти днів з моменту одержання товару. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за гарантією. Це правило поширюється на непродовольчі товари належної якості за умови, що вони не використовувалися і зберегли товарний вигляд, споживчі властивості та ярлики. Також у покупця має бути наявний розрахунковий документ (чек).

Товар неналежної якості підлягає обміну протягом  (строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг), який зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до товару.

 

  • за наявності товару – негайно;
  • у разі перевірки якості товару - 14 денний термін;
  • у разі відсутності товару – 2 місячний строк з моменту подання заяви.

Будь-які витрати, пов’язані з поверненням продукції, покладаються саме на продавця. Якщо продавець не повертає сплачені кошти за товар або послугу у разі розірвання договору, покупець має право нараховувати неустойку у розмірі 1% від вартості продукції (послуги) за кожний день затримки повернення коштів.Але тільки при наявності чека або товарної накладної. 

 

  • протягом установленого строку служби;
  • протягом 10 років, якщо строк служби не встановлено в разі виявлення недоліків з вини виробника.

Якщо вимогу споживача не задоволено протягом 14 днів, споживач має право пред'явити інші вимоги встановлені частиною першою статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Таким чином, за захистом своїх прав Ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів http://www.consumer.gov.ua

Одночасно необхідно звернутися із заявою-претензією до продавця, але не в усній формі, а з офіційним письмовим запитом, в якій вказати про нарахування штрафу.

У разі отримання відмови на претензію або неотримання відповіді взагалі – вирішити спір через суд. Судовий збір за подання позовної заяви про захист прав споживачів не сплачується.

 

ава

 

 

Адвокат Ірина Леонова
 
B2BConsult всеукраїнський онлайн сервіс консультацій із законодавства

Схожі публікації

Як повернути кошти за неякісний товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо пройшло 14 діб
Як купувати в інтернеті: правила придбання, ризики, види шахрайств, повернення товару (інфографіка)
З 16 січня обслуговування споживачів у сфері продажу товарів і послуг - українською мовою!
ПАМ’ЯТКА СПОЖИВАЧА: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?
Щодо укладення споживачами договорів про електропостачання - роз'яснення
ТОП-12 прав споживачів, які найчастіше порушуються в магазинах
Скаргу в Держпродспоживслужбу можна буде подати онлайн: відомство запроваджує послуги у цифровому форматі
Як, хто і коли має застосовувати державну мову з 16.01.2021р? Які штрафи за невиконання "мовного" Закону?
Права та обов’язки споживачів природного газу – роз’яснення НКРЕКП
Небезпечні маршрутки: як пасажирам захистити свої права?

відео / фото