Особливості виствітлення передвиборчого процесу: поради юристів ІРРП

Інститут розвитку регіональної преси роз'яснює, як журналістам та ЗМІ правильно висвітлювати передвиборчий процес.

- Яка різниця між агітацією та політичною рекламою

- Хто може і хто не може проводити передвиборчу агітацію

- Які відомості повинна містити агітація?

- Хто і за які кошти може розміщувати політичну рекламу?

- Яких принципів повинні дотримуватися ЗМІ у розміщенні матеріалів передвиборчої агітації?

- Що можуть робити і не робити ЗМІ під час виборів?

- Як вберегтися від маніпуляцій під час поширення рейтингів?

- Коли можна розміщувати результати екзит-полів?

Окремо ви дізнаєтеся, чи може кандидат вимагати спростувати інформацію, яку він вважає неправдивою, без рішення суду і яким чином відбувається спростування.

І на десерт: особливості здійснення журналістами фото- та відеозйомки на виборчій дільниці. Якщо ви - журналіст та потребуєте юридичної допомоги, звертайтеся до Інституту розвитку регіональної преси.

 

ІРРП
 

Коментарі

Схожі публікації

Галерея (відео/фото)