Підстави для скасування реєстрації РРО - роз'яснення ДФС

Дата публікації: вт, 08/06/2019 - 12:04

Скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій відбувається у випадках:

1) суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО;

2) вичерпано строк служби РРО, вказаний у реєстрі екземплярів реєстраторів розрахункових операцій або у паспорті (формулярі) РРО,який не включений до Реєстру екземплярів РРО та був зареєстрований у контролюючому органі до створення Реєстру екземплярів РРО;

3) закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО;

4) РРО застосовується не за сферою застосування, визначеною Державним реєстром реєстраторів розрахункових операцій;

5) виявлено невідповідність модифікації, конструкції та/або версії внутрішнього програмного забезпечення РРО, включених до Реєстру РРО;

6) установчі документи суб’єкта господарювання згідно із судовим рішенням визнано недійсними;

7) наявне судове рішення про ліквідацію суб’єкта господарювання – банкрута;

8) наявне судове рішення щодо припинення суб’єкта господарювання, що не пов’язане з банкрутством;

9) суб’єкт господарювання – фізична особа – підприємець померла, а також у разі оголошення такої особи померлою, визнання недієздатною або безвісно відсутньою, обмеження її цивільної дієздатності;

10) в контролюючих органах наявні відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань щодо державної реєстрації припинення суб’єкта господарювання;

11) викрадено РРО;

12) змінено власника РРО;

13) щодо господарської одиниці, де використовується РРО, суб’єкт господарювання повідомив про такий об’єкт оподаткування контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу, як про закритий або такий, що не експлуатується.

Рішення про скасування реєстрації РРО підписується керівником контролюючого органу за місцем реєстрації РРО або уповноваженою особою контролюючого органу.

Скасування реєстрації РРО на підставах, визначених у п. 1, 11 та 12 здійснюється за заявою суб’єкта господарювання, а на підставах, визначених у п. 2 - 10, 13, може здійснюватися за заявою суб’єкта господарювання або примусово за рішенням контролюючого органу за місцем реєстрації РРО.

Фіскальний орган за місцем реєстрації РРО не пізніше одного місяця з дня виникнення підстав для скасування реєстрації РРО, визначених у п. 4 - 10, 13, приймає рішення про скасування реєстрації РРО у разі, якщо суб’єктом господарювання не подано заяву про скасування реєстрації та такі підстави залишилися актуальними.

Фіскальний орган за місцем реєстрації РРО у випадках, передбачених п. 2 та 3 попереджає суб’єкта господарювання за місяць до настання терміну про необхідність проведення процедури скасування реєстрації РРО.

Скасування реєстрації РРО проводиться контролюючим органом не пізніше двох робочих днів з дня настання терміну виведення з експлуатації РРО.

Зазначена норма визначена   главою 4 розд. II «Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)», затвердженого наказом МФУ від 14.06.2016 № 547.

ГУ ДФС у Чернівецькій області 

Теґи

Схожі публікації

Касові апарати хочуть замінити електронною системою e-Receipt
ВНИМАНИЕ! Налоговые нововведения для наследников в 2018 году
Актуальні питання сплати акцизного податку, ліцензування та реалізації алкогольних та тютюнових виробів - "гаряча лінія" ДФС
Про реєстрацію платників акцизного податку та акцизних складів
Изменения в правилах подачи отчетности вступят в силу в 2019 году
Чи треба підприємцю скріплювати звітність печаткою (у тому числі в електронному вигляді) за її наявності
Отримання документів, що засвідчують реєстрацію у Держреєстрі фізосіб – платників податків, якщо ви за кордоном
Надання інформації щодо персональних даних фізичної особи
Платником земельного податку за земельну ділянку, яка перебуває у власності фізичної особи – засновника фермерського господарства, є фізична особа
Державна фіскальна служба отримала нового керівника

Галерея (відео/фото)