Реєстрація нових та вживаних авто у сервісних центрах МВС під час карантину: перелік документів та вартість

Дата публікації: ср, 05/13/2020 - 12:01

12 травня після двох місяців карантину відновили роботу сервісні центри Міністерства внутрішніх справ, які здійснюють реєстраційні дії транспортних засобів.

Відтепер водії можуть зареєструвати нові або вживані авто під час пандемії коронавірусу. 

Нагадуємо, який потрібен перелік документів та яка саме вартість послуг для оформлення реєстрації.


 

Документи:

1. Заява встановленого зразка (заповнюється в СЦ).

2. Паспорт громадянина України або ID-картка. Але в останньому випадку, до неї потрібно довідка про реєстрацію місця проживання. А для окремих категорій громадян, наприклад, біженців або іноземців - інші документи (детально дивіться на сайті Головного сервісного центру МВС).

3. Реєстраційний номер платника податків.

4. Документ, який підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу.

5. Документ, де вказана вартість ТЗ (для первинної реєстрації).

6. Документ про відповідність конструкції ТЗ умов безпеки (в разі першої реєстрації на території України або переобладнанні).

7. Платіжні документи (квитанції), що підтверджують оплату адміністративних послуг і плату за бланки і спеціальну продукцію.

8. У разі оформлення купівлі-продажу в СЦ, необхідно надати оціночну або середньоринкову вартість ТЗ і документ про сплату податку на дохід від продажу нерухомого майна. Але тільки тоді, коли це - вже не перша угода за календарний рік.

З повним переліком необхідних документів ви можете ознайомитися ТУТ.

 

Вартість послуг:

1. Для ТЗ вітчизняного виробництва або виробництва країн СНД - орієнтовно 550 грн (послуга - 152,63 грн, номерний знак - 178,20 грн, бланк свідоцтва - 219 грн).

2. Для ТЗ іноземного виробництва - орієнтовно 590 грн (послуга - 190,15 грн, номерний знак - 178,20 грн, бланк свідоцтва - 219 грн).

3. Для мототранспорту вітчизняного виробництва - орієнтовно 450 грн.

4. Для мототранспорту імпортного виробництва - 480 грн.

5. Для причепів вітчизняного виробництва - 460 грн.

6. Для причепів імпортного виробництва - 490 грн.

7. Для мопедів або їх окремих агрегатів - 330 грн.

У 2020 році при першій держреєстрації легкового ТЗ, збір на обов'язкове пенсійне страхування становить:

- якщо вартість ТЗ не перевищує або дорівнює 356 830 грн - 3%;

- якщо більше або дорівнює 609 580 грн - 4%;

- якщо більше 609 580 грн - 5%;

- якщо продаж (обмін) ТЗ відбувається вдруге і більше, протягом календарного року, сплачується податок на дохід від продажу, який розраховується за ставкою 5% - податок на прибуток + 1,5% - військовий збір. 

Додамо, що окрему суму доведеться сплатити банку за надання послуг.

Онлайн-реєстрація на прийом поки можлива лише в Києві і Дніпропетровській області. В інших регіонах цей сервіс тимчасово недоступний, тому записатися в чергу можна виключно за телефоном. 

За інформацією ТСН

Схожі публікації

Реєстрація, перереєстрація, зняття з обліку автомобіля. Видача свідоцтва та номерних знаків (порядок, вартість, терміни)
Реєстрація нового авто онлайн. Сервісні центри МВС розширили список послуг
Порядок відновлення пошкоджених, втрачених чи викрадених номерних знаків автомобіля
С помощью фотографии водитель доказал, что номерной знак четко видно с 20 м
ПОЛІЦІЯ З 8 ЖОВТНЯ ПОЧНЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ ПРИСТРОЇ ВИМІРЮВАННЯ ШВИДКОСТІ "TRUCAM"
Видеофиксация нарушений ПДД: какие основания для обжалования штрафа?
Зміни в процедурі проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів
В Україні розширюється мережа застосування поліцейськими радарів TruCAM (карта і таблиця)
TRUCAM: чи законний даний пристрій вимірювання швидкості?
Вимірювач швидкості TruCAM: чим має підтверджуватись правомірність застосування пристрою?

відео / фото