Що робити, якщо облгаз ігнорує показники вашого лічильника і нараховує оплату за «зайві» куби?

Дата публікації: вт, 10/19/2021 - 11:11

 

Останнім часом споживачі блакитного палива масово скаржаться на маніпуляції з показниками газових лічильників.

Як повідомляє інформаційно-консультаційний центр ГазПравда, облгази ігнорують вчасно передані домогосподарствами показники лічильників, натомість виставляються інші показники – значно вищі, ніж споживачі фіксують в особистих кабінетах.

Незважаючи на обурення споживачів, облгази відмовляються коригувати показники лічильників, мотивуючи це тим, що ті невчасно надали відповідну інформацію – тобто, пізніше 6 числа календарного місяця, що настає за розрахунковим.

Експерти ГазПравди у таких випадках радять подавати претензію щодо завищених показів лічильників до облгазу, а також одразу скаргу до НКРЕКП. Адже часто газорозподільна компанія просто ігнорує звернення або відмовляє споживачам. Тому регулятор мав би звернути свою увагу на такі факти.

Зразки претензій та скарг, які були розроблені експертами ГазПравди можна завантажити нижче. 

Претензія до облгазу щодо здійснення перерахунку за фактичними показниками лічильника - Додаток 1.

Скарга до регулятора про незаконні нарахування на основі завищених показників лічильника - Додаток 2.

 

Крім того зазначається, що одна з ймовірних причин подібних маніпуляцій облгазів – це штучне завищення фактичного споживання газу домогосподарствами в поточному газовому році з метою отримання надприбутків при нарахуванні плати за доставку/розподіл блакитного палива у 2022 році. Адже саме на підставі фактично спожитого газу за період із 1 жовтня 2020 року по 30 вересня 2021 року облгаз буде здійснювати розрахунок щомісячної плати за доставку/розподіл газу кожному домогосподарству вже з січня 2022 року та протягом усього 2022 року.

 

Інформаційно-консультаційний центр ГазПравда

Схожі публікації

відео / фото