Телефон на гарантії, але сказали, що негарантійна поломка - що робити?

Дата публікації: сб, 05/23/2020 - 19:28

Питання:

В листопаді 2019 року я придбала телефон. В січні він вимкнувся і не вмикався. Телефон на гарантії. Занесла в магазин. Там його відправили в СЦ. Минуло 18 днів. Звернулась до магазину. Там сказали, що телефону ще немає. Але з СЦ їм повідомили, що поломка негарантійна. Вони виявили, що він був мокрий (утоплений). Як я можу довести, що я його не топила? Як мені діяти в цій ситуації? Підозрюю, що вони зробили такий висновок аби не робити безкоштовний ремонт. Або, щоб не повертати мені кошти.


Відповідь:

У відповідності до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

Згідно вимог Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів:

Під час приймання товару на гарантійний ремонт виконавець у  присутності  споживача  перевіряє  споживчі властивості товару, його  комплектність,  зовнішній  вигляд,  заводський  номер,  дату виготовлення,   наявність   пломб   виробника  або  виконавця  (за дорученням  виробника)  та  гарантійних   талонів   і   встановлює наявність  заявленого недоліку.  Товару надається номер,  під яким він береться на гарантійний облік. 

Після прийняття товару на гарантійний  ремонт  виконавець видає  споживачеві  квитанцію за формою N 7-гарант,  в якій зазначаються усі недоліки та термін виконання ремонту.

Таким чином, під-час передачі телефону у магазин на ремонт Вам мали надати  квитанцію за формою N 7-гарант.

В свою чергу, згідно  статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Тобто, магазин має довести, що на момент передачі телефону на ремонт він вже був у технічно несправному стані через потрапляння води.

У випадку, якщо у Вас наявні всі необхідні документи (щодо придбання товару та передачі його магазину на ремонт) слід звернутись до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів із відповідною скаргою.

Або звернутись до суду із вимогою про повернення грошових коштів.

Адвокатське об'єднання "ЮРКОН"
B2BConsult

Схожі публікації

відео / фото