В дослідженні компанії GT Partners Ukraine названо найбільші продуктові мережі України.
Трійка лідерів за кількістю торговельних точок залишається незмінною: АТБ, Fozzy і Volwest Group.
Так, мережа АТБ налічує 910 магазинів. На другому місці Fozzy Group, що управляє мережами «Сільпо», «Фора», Thrash!, Le Silpo, Favore, — 535 об’єктів. Третє місце в топ-10 займає волинська компанія Volwest Group (бренди «Наш Край», SPAR) — 243 магазина.
Найшвидші темпи зростання демонструє мережа «ЛотОК». За два останніх роки рітейлер відкрив 51 новий мінімаркет, довівши загальну кількість своїх магазинів до 87 і буквально увірвавшись в топ-10 продуктових мереж України за кількістю магазинів.