В Україні запрацював державний сервіс перевірки квитанцій - що це означає?

Дата публікації: чт, 02/13/2020 - 11:59

До державного сервісу перевірки квитанцій Check підключили всі основні державні органи. Про це повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет на своїй сторінці у Facebook.

Зокрема, на сервісі можна перевірити факт оплати по коду квитанції.

Як повідомив міністр, до сервісу на сторінці https://check.gov.ua/ вже підключені наступні органи:

  • Сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо).
  • Міграційна служба (паспорти, закордонні паспорти тощо).
  • РАЦСи (усі послуги з народження, шлюбу тощо).
  • ЦНАПи (послуги Міграційної служби та РАЦСів).
  • Послуги в обласних державних адміністраціях (ліцензії, витяги тощо).

"Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату. Можна просто сплачувати послуги через Інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці) та дати номер квитанції працівнику державної установи", - написав Дубілет.

За його словами, це буде заощадження і грошей, "бо часто саме через вимогу паперових квитанцій люди вимушені сплачувати послуги через "місцеві" банки з гігантськими комісіями.

Зараз до сервісу Check приєднано вже три банки, в стадії підключення - ще 10 установ, додав Дубілет.

скрин

rbc.ua

Схожі публікації

Галерея (відео / фото)