Внесено зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій

Дата публікації: вт, 06/04/2019 - 14:42

Постановою КМУ від 22.05.2019 № 423 затверджено зміни до «Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з нього», затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016 № 440.

Згідно змін, реєстраційна заява та документи, що додаються до неї для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій, розглядаються протягом трьох робочих днів з дня їх отримання (раніше було 14 календарних днів).

У разі відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості контролюючий орган зобов'язаний протягом трьох робочих днів з дня отримання реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, внести до Реєстру відповідний запис про включення (повторне включення) такої неприбуткової організації до Реєстру, присвоєння (зміну) ознаки неприбутковості.

Неприбуткова організація може звернутися до контролюючого органу із запитом про отримання витягу з Реєстру.

Запит про отримання витягу з Реєстру за формою згідно з додатком 3 до Порядку подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації.

Витяг безоплатно надається протягом трьох робочих днів. Він повинен містити відомості про неприбуткову організацію або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі.

Також змінено форму реєстраційної заяви, яка подається для реєстрації, змін або виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій.  

Довідково: постанова КМУ від 22.05.2019 № 423 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. N 440" опублікована в газеті «Урядовий кур'єр» від 29.05.2019 № 99.

ГУ ДФС в Івано-Франківській області

Схожі публікації

Ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій - роз'яснення ДФС
Податкова перевірка без ознайомлення з наказом про її проведення
Порядок ведення книги обліку доходів (витрат) підприємцями-платниками єдиного податку
УВАГА! Платникам ПДВ необхідно здійснити річний перерахунок за 2018 рік
ВНИМАНИЕ! Налоговые нововведения для наследников в 2018 году
Актуальні питання сплати акцизного податку, ліцензування та реалізації алкогольних та тютюнових виробів - "гаряча лінія" ДФС
Изменения в правилах подачи отчетности вступят в силу в 2019 году
Чи треба підприємцю скріплювати звітність печаткою (у тому числі в електронному вигляді) за її наявності
Надання інформації щодо персональних даних фізичної особи
Платником земельного податку за земельну ділянку, яка перебуває у власності фізичної особи – засновника фермерського господарства, є фізична особа

Галерея (відео/фото)