Возврат товара в магазин: что делать если отказываются вернуть деньги за некачественный товар

Дата публікації: сб, 11/30/2019 - 17:37

Вопрос

Я заказал товар в известном украинском интернет-магазине. Он оказался с браком и было решено его вернуть т. к. 14 дней после покупки еще не истекли. Обратившись в отделение я отдал товар, попросил менеджера сделать возврат средств. Дальше мы заполняли бумаги, и в разделе дефекты он указал тот брак, который изначально был. Товар был отправлен на экспертизу. После этого мне позвонил менеджер самого онлайн-магазина и сказал, что товар они могут отправить мне (отремонтированный), но возврат денег не могут сделать потому, что товар б/у. На мои возражения, что товар изначально был с дефектами и я запрашивал возрат средств не реагирует, повторяет, что б/у товары он не принимает. Что надо было звонить в первый день и нести его сразу в отделение (я отнес на 10й день, но в сам магазин по телефону обратился где-то на 3й). Смогу ли я вернуть свои деньги?

Ответ

Всім відомі 14 днів використовуються при придбанні товару належної якості.

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо товар неналежної якості то треба користуватися

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Тобто в залежності від виду недоліків, якщо воні є істотними ви у гарантийний термін маєте право вимагати повернення вартості придбаного товару.

Пропоную вам звернутися до магазину з письмовою претензією та вимагати від них письмову відповідь. Якщо вам відмовять для початку звернутися до Державної служби з питань безпечності харччових продуктів та захисту споживачів - інколи звернення до них вирішує проблему, ащо не допоможе тоді до адвоката для складання позову до суду. 

Адвокат Анастасия Тимченко, 
b2bconsult

 

Схожі публікації

Галерея (відео/фото)