Як правильно організувати роботу в офісі під час карантину - інфографіка

Дата публікації: нд, 12/27/2020 - 23:09

 

Роботодавець має право на продовження роботи у звичайному режимі із забезпеченням заходів індивідуального та колективного захисту.

Щоб не допустити розповсюдження інфекцій в приміщенні, працівники, відвідувачі та роботодавці мають дотримуватись протиепідемічних правил.

Забезпечте працівників засобами індивідуального захисту, мийними та знешкоджувальними, антисептичними та дезінфікуючими засобами.

Обов'язково дотримуйтесь рекомендацій Головного санітарного лікаря. Повний текст рекомендацій 📃 - шукайте за посиланням: https://moz.gov.ua/golovnij-derzhavnij-sanitarnij-likar...

І не забувайте, що створення належних та безпечних умови праці – це обов’язок роботодавця (ст. 141, 153 КЗпП). Роботодавець не вправі вимагати від працівника виконання роботи, поєднаної з явною небезпекою для життя, а також в умовах, що не відповідають законодавству про охорону праці.

шдгшдг

PKF Ukraine, LLC / ТОВ ПКФ Україна

Схожі публікації

відео / фото