Чому до будь-якого суб'єкта важливо «звертатися» письмово?

Дата: 03.10.2023 10:00

Як правильно «звертатися» до будь-якого суб'єкта?

При будь-якому зверненні особи до підприємства, установи, організації, органів влади, та власне й до фізичної особи, необхідно пам’ятати, що звернення, заява, прохання, повинне подаватись в письмовій формі. А ще краще – у двох екземплярах, де перший примірник ви віддаєте адресату, а на другому просите зазначити відомості про прийняття та залишаєте цей примірник собі

Письмова форма звернення одразу надає вам певні привілеї:

  1. На письмове звернення підприємства, установи, організації зобов’язані відповісти письмово, оскільки всі запити, заяви чи звернення у відповідному порядку реєструється у журналі вхідної кореспонденції органу до якого ви звертаєтесь.
  2. Письмова відповідь, нехай і з відмовою, завжди буде підставою для оскарження цього рішення чи звернення на підставі цієї відповіді до суду чи вищого органу, прикріпивши зазначену відповідь до матеріалів справи.
  3. Особи, які безпідставно (в більшості випадків) відмовляють громадянам на усні звернення чи заяви, у випадку письмового звернення повинні обґрунтовувати відмову нормативно-правовими актами, оскільки відповідь також фіксується в журналі вихідної кореспонденції органу до якого ви звернулись.

Отже, пам’ятайте, що письмово оформлена відповідь, нехай і негативна для вас, набагато цінніша ніж усне «задоволення» вашого прохання.

Адвокат права