З 1 листопада в Україні запрацює нова система оформлення відстрочок від мобілізації. Як працюватиме новий механізм розповіла заступниця Міністра цифрової трансформації Валерія Коваль.
Що змінюється?
Уряд ухвалив зміни до постанови № 560, які докорінно змінюють систему оформлення відстрочок. Головна мета — спростити процес, підвищити прозорість і мінімізувати корупційні ризики.
Зараз йде робота над технічним впровадженням послуги та навчанням представників ЦНАПів.
Важливо! 1 листопада подати заяву про відстрочку можна буде лише в тих ЦНАПах, які працюють у суботу. Тому обов’язково потрібно перевіряти графік роботи ЦНАПу, перш ніж вирушати на прийом.
Як подати документи на відстрочку? Як це працюватиме?
В першу чергу це стосується тих військовозобов'язаних, які, наприклад, не змогли отримати автоматичне поновлення відстрочки, оскільки автоматичне поновлення є лише в тих випадках, коли наявна інформація в держреєстрах.
Якщо ж дані не оновились то необхідно буде прийти в ЦНАП.
Або, якщо раніше відстрочки не було і, наприклад, народилася третя дитина і з'явилась підстава для оформлення відстрочки. У таких випадках треба буде вже йти в ЦНАП замість ТЦК.
Необхідно підійти до адміністратора ЦНАП, надати всі необхідні документи, відповідно до різних типів відстрочок. Адміністратор ЦНАП збирає ці документи, направляє їх на розгляд комісії і після рішення військовозобов'язаний зможе побачити свою відстрочку або в Резерв+ або на порталі Дія.
Що важливо зазначити, що ЦНАП - це точка прийому заяви на відстрочку. Тобто ЦНАП не надає результату, не надає відстрочки. Рішення, як і раніше приймає територіальний центр комплектування.
Ті ж документи, які були прийняті до прийняття постанови, вони будуть опрацьовані відповідно через ТЦК.










