Уряд іспанської автономної області Андалусії запускає прийом заявок на оформлення фінансової допомоги для українських біженців. Розповідаємо, які документи потрібні та куди звертатися для отримання виплат.
Фінансову допомогу в Андалусії зможуть отримати українці, які мають статус тимчасового захисту як постраждалі внаслідок російської збройної агресії проти України та не мають достатніх фінансових можливостей. Також біженці не повинні брати участь у програмах притулку CEAR, Червоного Хреста та інших організацій.
Детальніше про те, хто може розраховувати на допомогу:
І так, виплати зможуть отримати особи, які:
• мають статус тимчасового захисту;
• прописані у муніципалітеті автономного регіону Андалусія;
• не займають місце або одержують ресурси від Системи прийому з питань міжнародного захисту;
• не мають достатніх матеріальних ресурсів, дохід яких не може перевищувати:
– для дорослих – 565,28 євро;
– для дорослих та неповнолітніх – 859,33 євро;
– для одного дорослого та двох неповнолітніх – 1025,87 євро;
– для одного дорослого та трьох або більше неповнолітніх – 1198,56 євро.
• нададуть всю документацію. Для місячного переказу необхідно приносити документи щомісяця після отримання першого платежу.
Зазначається, якщо фінансова допомога оформлюється для неповнолітньої особи, то рішення про тимчасовий захист має бути пов’язане з дорослим, який подає запит на допомогу.
Коли і куди подавати документи на отримання допомоги в іспанській Андалусії?
Подання заяв на виплати стартувало з 6 лютого 2023 року за попереднім записом, який можна здійснити у місцевих відділеннях Червоного Хреста. Детальну інформацію про це можна дізнатися за телефонами: 902 222 393, 954 367 319.
Які документи потрібні для отримання виплат?
- TIE (ідентифікаційне посвідчення іноземця) або дозвільний документ про тимчасовий захист для всіх бенефіціарів допомоги;
- історія прописки або лист про прописку (volante) з тією самою або попередньою датою, на яку запитується допомога;
- оновлена історія роботи (vida laboral) протягом останніх 20 днів перед заявкою;
- якщо ви працюєте, то платіжну відомість за кожен місяць, на який ви просите допомоги;
- документ про право власності на банківський рахунок;
- заповнена заявка (вже підписана) на допомогу.