Захист права власності — один з ключових пріоритетів Міністерства юстиції України і саме для цього в структурі Міністерства працює Офіс протидії рейдерству, який стоїть на варті законності у сфері державної реєстрації.
Як зазначили у Мін'юсті, основне завдання Офісу — оперативно реагувати на можливі незаконні дії суб’єктів державної реєстрації і захищати права громадян та бізнесу від протиправного втручання у майнові чи корпоративні права.
Фахівці офісу розглядають скарги на рішення та дії суб’єктів державної реєстрації та за результатами розгляду оформлюють висновки, якими рекомендують прийняти відповідні рішення Міністерству. Також вони узагальнюють проблемні питання у сфері реєстрації для подальшого вдосконалення законодавства.
Діяльність Офісу спрямована на підвищення прозорості, відкритості та довіри до системи державної реєстрації, щоб кожен громадянин і підприємець міг бути впевненим у надійному захисті своїх прав.
За посиланням можна подивитись відео, де керівник Офісу протидії рейдерству Мін’юсту Ігор Поночовний роз’яснює принципи та особливості роботи Офісу, зокрема:
- за якою процедурою відбувається розгляд скарг;
- яких заходів вживає Офіс у випадку виявлення незаконних реєстраційних дій;
- у чому відмінність між позасудовим розглядом скарг, який здійснює Офіс, від судового захисту прав.
Контакти Офісу протидії рейдерству:
- номер телефону — 044 330 05 40
- адреса — вул. Сверстюка, 15, м. Київ
Також у Мін'юсті розповіли про:
- Порядок адміністративного оскарження у сфері державної реєстрації.
- Вимоги до скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації, територіального органу Міністерства юстиції.










