За 10 місяців 2023 року на адресу мовного омбудсмена надійшло 3240 звернень громадян про порушення мовного законодавства. Майже половина з них (1614) стосується сфери обслуговування.
Найчастіше скарги про порушення мовного законодавства стосувалися:
- відсутності української версії сайтів інтернет-магазинів та веб-сайтів – 882;
- порушень під час обслуговування – 536;
- зовнішньої реклами та вивісок – 480;
- працівників закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти – 296;
- надання інформації про товари та послуги (меню, цінники, упакування тощо) – 196;
- органів влади – 151;
- медіа – 144;
- сфери охорони здоров’я – 137;
- сфери культури – 97;
- установ комунальної та державної власності – 56.
- Ще 265 звернень стосувалися інших сфер суспільного життя.
Найбільше звернень щодо порушень надійшло з Києва (1167), а також з Харківської (473), Одеської (416), Дніпропетровської (265), Київської (134), Запорізької (54), Миколаївської (48), Львівської (48) та Полтавської (47) областей.