Підприємці повинні будуть упродовж шести місяців з дня набрання чинності закону подати державному реєстратору відомості про свою офіційну адресу електронної пошти.
У Верховній Раді зареєстровано законопроект, яким пропонується зобов’язати юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців мати офіційну адресу електронної пошти для листування з судами і державними органами.
" Можливість зазначення електронної адреси була й до сьогодні. Однак визначити статус офіційної- це прогресивна норма. Майже всі юридичні та фізичні особи-підприємці мають електронну поштову адресу, тому цим треба користуватись. Вважаю, що норми закону є прогресивними і мають спростити можливість обміну інформацією з контролюючими органами. Але дуже важливо, щоб і контролюючі органи відповідали на звернення, направлені з офіційних електронних адрес підприємців" - коментує Віталій Кулаков, адвокат, кандидат юридичних наук, керуючий партнер групи компаній ADVICE.
Відповідний проект закону №3860-Д зареєстрований у парламенті 7 червня.
Згідно з пояснювальною запискою, пропонується, щоб адреси офіційної електронної пошти компанії були занесені в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Зазначена електронна пошта буде використовуватися в судах при здійсненні господарського, цивільного та адміністративного судочинства для направлення учасникам судового процесу копій рішень, ухвал, судових повісток та інших документів в електронній формі.
Законопроектом передбачено, що юридичні особи та ФОПи в обов’язковому порядку упродовж шести місяців з дня набрання чинності закону зобов’язані подати державному реєстратору відомості про свою адресу офіційної електронної пошти в ЄДРПОУ.