Як правильно «звертатися» до будь-якого суб'єкта?
При будь-якому зверненні особи до підприємства, установи, організації, органів влади, та власне й до фізичної особи, необхідно пам’ятати, що звернення, заява, прохання, повинне подаватись в письмовій формі. А ще краще – у двох екземплярах, де перший примірник ви віддаєте адресату, а на другому просите зазначити відомості про прийняття та залишаєте цей примірник собі
Письмова форма звернення одразу надає вам певні привілеї:
- На письмове звернення підприємства, установи, організації зобов’язані відповісти письмово, оскільки всі запити, заяви чи звернення у відповідному порядку реєструється у журналі вхідної кореспонденції органу до якого ви звертаєтесь.
- Письмова відповідь, нехай і з відмовою, завжди буде підставою для оскарження цього рішення чи звернення на підставі цієї відповіді до суду чи вищого органу, прикріпивши зазначену відповідь до матеріалів справи.
- Особи, які безпідставно (в більшості випадків) відмовляють громадянам на усні звернення чи заяви, у випадку письмового звернення повинні обґрунтовувати відмову нормативно-правовими актами, оскільки відповідь також фіксується в журналі вихідної кореспонденції органу до якого ви звернулись.
Отже, пам’ятайте, що письмово оформлена відповідь, нехай і негативна для вас, набагато цінніша ніж усне «задоволення» вашого прохання.