В Україні з 16 лютого 2023 року в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери було впроваджено розділ Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, що забезпечує накопичення, зберігання та використання даних про надавачів та отримувачів соціальних послуг, визначених законодавством.
Так, юридичні особи та ФОП, які надають соціальні послуги, та хочуть подати документи до Реєстру, як надавачі, мають виконати відповідні кроки:
1. для включення вас як надавача до Реєстру вам необхідно підготувати документи, визначені у Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отрмувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року № 99 ;
2. для включення до Реєстру вам необхідно подати документи до вашого реєстратора. Нагадуємо, що документи/відомості, що вносяться до Реєстру, подаються в паперовій формі суб’єкту реєстрації або центру надання адміністративних послуг за місцем реєстрації (для юридичних осіб), за місцем проживання (для фізичних осіб - підприємців). Перед тим, як йти до реєстратора, радимо зателефонувати та проконсультуватися щодо годин для прийому документів. Знайти реєстраторів у вашому регіоні можна за посиланням .
3. після успішної реєстрації у Реєстрі, реєстратор сформує для вас Витяг з Реєстру, що і буде підтвердженням того, що вас включено до Реєстру як надавача.
Додаткову інформацію щодо користування Реєстром можна отримати у Міністерстві соціальної політики, контактна особа - Марія Сакута, керівник експертної групи з питань цифрових послуг Директорату з питань цифрового розвитку та соціальних послуг, тел.: (044) 287 38 47, або у державному підприємстві «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України» за телефонами:
-
кол-центр: (044) 49 419 10;
-
відділ технічної підтримки: (044) 494 19 26.
Детальніше про роботу Реєстру ви можете прочитати за посиланням: https://www.msp.gov.ua/content/reestr-nadavachiv-socialnih-poslug.html