Як оновити особисті дані в Реєстрі застрахованих осіб - роз'яснення Пенсійного фонду

Дата: 29.05.2024 09:50

Якщо в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, неактуальну адресу проживання тощо), варто звернутися до Фонду для виправлення інформації. 

Для цього необхідно:

  • зайти в особистий кабінет на порталі ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
  • у лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі – Анкета);
  • заповнити екранну форму Анкети;
  • поставити позначку в чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”;
  • прикріпити скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові);
  • підписати Анкету за допомогою КЕП. Натиснути кнопку “Підписати та відправити до ПФУ”. Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”;
  • результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”. Щойно фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.

Уряд online