З 1 грудня оновлено порядок призначення житлової субсидії: деталі

Дата: 03.12.2022 11:06

Від 1 грудня в Україні діє оновлений порядок призначення та нарахування житлових субсидій. Відтепер прийомом заяв від громадян та ухваленням рішень займатимуться пенсійні органи.

При цьому не матиме значення, де зареєстровано місце проживання заявника. Подати заяву про призначення субсидії дозволяється до будь-якого органу Пенсійного фонду України.

Зробити це можна одним із зручних способів, а саме шляхом:

  1. надсилання документів поштою;
  2. звернення до уповноважених осіб територіальної громади або до центрів надання адміністративних послуг;
  3. подання в електронному вигляді з накладенням електронного підпису через:
  • сайт Міністерства соціальної політики України;
  • вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України,
  • мобільний застосунок ПФУ
  • портал Дія.

Звертаємо увагу, що крім самої заяви для отримання субсидії необхідно буде надати:

  • декларацію про доходи;
  • договір найму (оренди) житла (за наявності);
  • довідки про доходи (у разі отримання доходів з джерел, інформація про які відсутня у податкових, пенсійних органів);
  • інші документи, необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби), що підтверджують непроживання особи за місцем реєстрації.
Юридичний порадник для ВПО