Дніпропетровський ОАС: «Умови, за яких орган відмовляє у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, визначені законом. Якщо такі умови відсутні, орган повинен прийняти відповідне рішення про затвердження проекту землеустрою. Ці повноваження та порядок їх реалізації передбачають лише один вид правомірної поведінки відповідного органу - затвердити проект землеустрою або відмовити в його затвердженні, якщо для цього є законні підстави. За законом у цього органу немає вибору між декількома можливими правомірними рішеннями. Тому зазначені повноваження не є дискреційними. Застосовуючи ці підходи до справи, що розглядається, суд погоджується з доводами позивачів що належним способом захисту їх прав є саме зобов`язання відповідача прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки» (див. рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.10.2020р. по справі № 160/5982/19 – https://reyestr.court.gov.ua/Review/92347943).
Позиція адміністративного суду І-ої інстанції, з якою погодилися адміністративні суди ОБОХ наступних інстанцій (див. постанову Третього апеляційного адміністративного суду 23.03.2021р. по справі № 160/5982/19 – https://reyestr.court.gov.ua/Review/96495562 та постанову Касаційного адміністративного суду у складі ВСУ від 26.10.2021р. по справі № 160/5982/19 – https://reyestr.court.gov.ua/Review/100748602).