Юридична компанія "InSenta" поділилась лайфхаками по поданню таблиці даних платника ПДВ.
Передісторія: Клієнт є вантажним перевізником, який вже декілька років без проблем здійснює свою діяльність. Раптом, вкінці червня одна з накладних блокується по першому критерію - код 49.41 відсутній у таблиці даних платника ПДВ. Зрозуміло, що цю таблицю клієнт ніколи не подавав і не пробував.
Вирішуємо спершу подавати таблицю, а вже потім розблоковувати накладну. Збираємо пакет документів, формуємо пояснення, складаємо таблицю. Результат - ВРАХУВАННЯ таблиці з ПЕРШОГО разу. На "розблокування" йдемо із спокійною душею.
Через це вирішили з Вами поділитись корисними лайфхаками з приводу подання таблиці. Це не є якась таємниця чи секретна інформація, але бачимо з практики, що дотримання певної системи при підготовки таблиці і пояснень до неї зменшує ризик негативного результату:
1. Якщо блокування по першому критерію, не поспішайте розблоковувати накладну. На те, щоб розпочати цю процедуру у Вас є 365 днів! В більшості випадків доцільніше розпочати з подання таблиці - це підвищить шанси розблокування накладної ще до суду.
2. Таблиця подається окремо від розблокування. Це дві зовсім різні процедури: не плутайте і не ототожнюйте їх.
3. Врахування таблиці не означає автоматичне розблокування накладної. Після цього окремо подаємо повідомлення з поясненнями на заблоковану накладну та пакет документів.
4. Радимо подавати різні таблиці на різні коди (навіть якщо діяльність подібна і постачальники й покупці однакові).
5. Основна ціль таблиці показати, що Ви маєте достатньо ресурсів для продажу товарів/надання послуг/виконання робіт. Тобто це впливає і на обсяг документів, що Ви додаєте: Ви повинні подавати документи не по окремій операції поставки, а загалом по Вашій діяльності по цьому коду.
6. Приблизний перелік документів може включати: документи на матеріально-технічну базу, кадри, сертифікати/дозволи/атестати/ліцензії, документи на постачальників та покупців (основних). Конкретний перелік визначається індивідуально!
7. В поясненнях опишіть повний цикл діяльності, який відбувається по цьому коду: що у кого закуповується, що використовується, де провадиться діяльність, ким (хто залучений), кому поставляється/надається і т.д. Прочитавши підготовлені пояснення, все має бути прозоро і зрозуміло - переконайте себе в тому, що Ви можете здійснювати таку діяльність.
8. Обов'язково подайте 20-ОПП по всіх основних засобах, по яких можна. Документів про придбання цих ОЗ, витяг з ОСВ буде недостатньо у разі відсутності цієї форми.
9. У разі відхилення таблиці не здавайтесь одразу. Пошукайте, в чому може бути проблема. Якщо ж проблему виявити не вдалось - звертайтесь до ДПС: у деяких випадках достатньо телефонного дзвінка, в іншому ж потрібно готувати запит.