Новий функціонал LIGA360 для топ-менеджера дозволяє «тримати руку на пульсі» компанії
Компанія ЛІГА:ЗАКОН випустила реліз LIGA360 з довгоочікуваним «Дашбордом топ-менеджера». Його унікальність у тому, що система суттєво підвищує ефективність прийняття правильних управлінських рішень для запобігання фінансовим, репутаційним, юридичним ризикам для бізнесу на основі рафінованої інформації для власників і топ-менеджерів компаній.
Для цього компанії, які обирають корпоративне рішення LIGA360 матимуть дашборд з такими функціями:
1. Моніторинг репутації
2. Новини ринку
3. Діяльність партнерів та конкурентів.
4. Порівняння медіактивності
Моніторинг репутації показує згадки брендів і осіб цієї компанії в медіа. Він складається з графіка, що показує кількість публікацій за тональністю (позитивні, негативні, нейтральні); стрічки новин зі згадками. З кожної новини відразу по кліку можна перейти на першоджерело, можна поділитися новиною в Teams, скопіювати посилання на буфер обміну, створити ризик або можливість на дашборд інформаційних ризиків. До того ж, у віджеті можна фільтрувати згадки за 1,7,30 днів.
Новини ринку. Це стрічка новин за ключовими галузями, які цікавлять компанію. Налаштована з урахуванням фокусності публікацій.
Діяльність партнерів та конкурентів. Віджет дозволяє дізнаватися про партнерів та конкурентів компанії. Зокрема: інформацію з реєстрів (досьє компанії), публікації, де згадується ця компанія у медіаджерелах.
Порівняння медіактивності. За допомогою віджету користувач може порівняти свою компанію та конкурентів за активністю в медіа. Зокрема, дізнатися скільки публікацій було розміщено зі згадкою за вибраний період (1,7,30 днів) по собі та по кожному з конкурентів, оцінити тональність цих публікацій.
«В цілому, LIGA360 дозволяє кожному топ-менеджеру отримувати рафіновану, очищену від зайвих деталей, інформацію. Все це реалізується за допомогою дашбордів, кожен з яких орієнтується на конкретний тип ризиків. Наприклад, для контролю за діяльністю конкурентів топ-менеджер в будь-який час може зайти туди і в режимі реального часу побачити наявні новини в цьому розділі. Зокрема, директор з продукту буде шукати відгуки про конкурентні продукти чи бренди, директор з тендерів – актуальну інформацію про виграні конкурентами тендери. Піарники скористаються інформацією про згадки конкурентів в ЗМІ. Все це розміщено на єдиному дашборді, даючи при цьому можливість всій команді бути в єдиному інформаційному просторі для ухвалення виважених управлінських рішень для запобігання ризикам для бізнесу», - говорить продуктовий директор ЛІГА:ЗАКОН Ольга Таранова.
Довідка: ЛІГА:ЗАКОН – українська продуктова IT-компанія, заснована в 1991 році є провідним розробником інформаційних рішень для бізнесу та офіційним технічним адміністратором Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів. ЛІГА:ЗАКОН є розробником IT-рішень для професіоналів бізнесу та держсектору - LegalTech BizTech InfoTech MarTech.
У листопаді 2021 року компанія заявила про своє нове позиціонування та рестайлінг бренду. З компанії, яка виробляла ІТ-продукти для юристів і бухгалтерів трансформувалася у продуктову ІТ-компанію, яка надає IT-платформу LIGA360 для всього бізнесу, фахівців різних професій, компаній та держави в цілому.
Сучасна суть бренду виражена в словах «ЛІГА:ЗАКОН» — Think digital – думай в цифровому форматі».
За версією GRС ЛІГА:ЗАКОН входить у ТОП-10 кращих роботодавців України у сфері IT.
ЛІГА:ЗАКОН входить до складу Групи компаній «ЛІГА».
Контакти для ЗМІ: Ігор Халявінський
Тел.: +38 (050) 828-70-71, E-mail: press.liga.zakon@freshpr.com.ua