Для українського бізнесу було створено цифрову платформу Nazovni, яка створює нові можливості для сприяння експорту в умовах економічних викликів воєнного часу.
Про це розповів Міністр закордонних справ Дмитро Кулеба в Українському домі в рамках візиту на Всесвітній економічний форум в Давосі.
«Європейський Союз та низка країн вже «обнулили» імпортні тарифи для України. Це можливість для українських компаній подолати економічну кризу, спричинену російським вторгненням, завдяки експорту. В цих складних умовах цифрова платформа Nazovni набуває особливо важливого значення як зручний сервіс виходу на зовнішні ринки. МЗС готове допомагати українським експортерам на кожному кроці цього шляху», — заявив Міністр.
Дмитро Кулеба нагадав, що Nazovni – це цифрова платформа МЗС, створена наприкінці 2021 року, яка відкриває нові експортні можливості для українського бізнесу.
«Ми запустили Nazovni ще до війни, але зараз цей проект став ще більш важливим. Економіка України переживає надскладний час внаслідок повномасштабної війни з Росією, і для багатьох українських бізнесів експорт — можливість пережити цей час»,— наголосив міністр.
Глава МЗС України підкреслив, що Nazovni буде сприяти і зворотному процесу — коли міжнародні компанії будуть заходити в Україну.
«Ми хочемо, щоб це була дорога з двостороннім рухом, якою українські компанії зможуть виходити на світові ринки, а міжнародний бізнес зможе легко розпочати роботу в Україні. Наша мета — зробити взаємодію українського бізнесу зі світовим безбар‘єрною»,— зауважив Кулеба.
Крім того він зазначив, що Nazovni є частиною ширшого процесу цифровізації України, та продовжує успіх Prozorro і Дії.
Платформа надає українським компаніям можливість зручної та ефективної взаємодії з українськими посольствами в світі. Отримавши запити бізнесу, посольства конвертують їх в нові зв‘язки та контракти за кордоном.