Відмова облгазів фіксувати покази лічильників: на порушення прав споживачів відреагував регулятор

Дата: 03.02.2022 11:03

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), відреагувала на скарги споживачів через відмову облгазів фіксувати покази лічильників газу і призначила позапланові перевірки для 29 операторів газорозподільних мереж.

Таке рішення регулятор ухвалив на засіданні 1 лютого, повідомляє ресурс Газ Правда.

Зазначається, що облгази ігнорують вчасно передані домогосподарствами показники лічильників і, натомість споживачам виставляються інші показники – значно вищі, ніж споживачі фіксують в особистих кабінетах.

Попри обурення споживачів, облгази відмовляються коригувати показники лічильників, мотивуючи це тим, що ті невчасно надали відповідну інформацію – тобто, пізніше 6 числа календарного місяця, що настає за розрахунковим.

У такому разі необхідно подавати претензію щодо завищених показів лічильників до облгазу, а також одразу скаргу до НКРЕКП. Адже часто газорозподільна компанія просто ігнорує звернення або відмовляє споживачам.

Зразки скарг і заяв можна знайти за посиланням.

Перелік облгазів, яким призначили перевірку:
1) АТ «Вінницягаз»;
2) АТ «Волиньгаз»;
3) ПРАТ «Гадячгаз»;
4) АТ «Дніпрогаз»;
5) АТ «Дніпропетровськгаз»;
6) АТ «Донецькоблгаз»;
7) АТ «Житомиргаз»;
8) АТ «Закарпатгаз»;
9) АТ «Запоріжгаз»;
10) АТ «Івано-Франківськгаз»;
11) АТ «Київгаз»;
12) АТ «Київоблгаз»;
13) ВАТ «Кіровоградгаз»;
14) ПРАТ «Кременчукгаз»;
15) АТ «Криворіжгаз»;
16) АТ «Лубнигаз»;
17) АТ «Львівгаз»;
18) ПАТ «Маріупольгаз»;
19) АТ «Миколаївгаз»;
20) АТ «Одесагаз»;
21) АТ «Полтавагаз»;
22) АТ «Рівнегаз»;
23) АТ «Сумигаз»;
24) АТ «Харківгаз»;
25) АТ «Харківміськгаз»;
26) АТ «Херсонгаз»;
27) АТ «Хмельницькгаз»;
28) АТ Черкасигаз»;
29) АТ «Чернігівгаз».