Як додати відомості про трудову діяльність в е-трудову (електронну трудову книжку)?

Дата: 22.09.2023 14:44

Починаючи з червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки.

Е-трудова книжка - це цифровий аналог паперової трудової книжки, впроваджений з метою удосконалення обліку трудової діяльності працівників, зменшення паперового документообігу і пов’язаних з цим ризиків втрати чи пошкодження документів.

Юридичний порадник для ВПО розповідає, як додати відомості про трудову діяльність в електронну трудову книжку.

Хто може вносити відомості про трудову діяльність в е-трудову?

  • Роботодавець (в т.ч. ФОП, який використовує найману працю);
  • Працівник стосовно своєї трудової діяльності.

Який алгоритм внесення відомостей працівником про свою трудову діяльність?

1. Зайдіть на Портал електронних послуг Пенсійного Фонду України https://portal.pfu.gov.ua/

2. Здійсніть вхід в особистий кабінет, натиснувши кнопку “Вхід”.

3. Авторизуйтеся в особистому кабінеті за допомогою:

  • КЕП;
  • Дія.Підпис;
  • BankID;
  • логіна та пароля (для зареєстрованих користувачів Порталу).

4. В особистому кабінеті оберіть розділ “Електронна трудова книжка”, щоб перевірити, які відомості вже є внесені в Реєстр.

Зверніть увагу! В електронній трудовій книжці відображаються дані за основним місцем роботи, починаючи з 2004 року, тобто з моменту набрання чинності Законом “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”.

Саме з цього часу введено поняття “страховий стаж”. До цього ж - весь стаж вважався трудовим і його зарахування здійснюється на підставі записів у трудовій книжці або інших документів.

5. Перейдіть у меню “Комунікації з ПФУ” та оберіть розділ “Відомості про трудову діяльність”.

6. Оберіть “Записи про трудову діяльність” - “Додати запис” та заповнити:

- Дані підприємства (установи), з якою є трудові відносини:

  • назву підприємства (установи);
  • код ЄДРПОУ.

- Дані підприємства (установи), якою внесено запис в паперову трудову книжку:

  • назву;
  • код ЄДРПОУ;
  • тип події (період роботи за основним місцем праці чи за сумісництвом, строкова військова служба, період набуття освіти, догляд за дитиною до 3-ох років тощо);
  • атрибут події (початок чи кінець);
  • дата події;
  • текст запису;
  • тип документа-підстави (наказ, договір, диплом, військовий квиток тощо);
  • номер документа-підстави;
  • дата документа- підстави.

7. Натисніть “Зберегти” - “Завантажити”.

Зверніть увагу!

Завантажуємо лише кольорові скан-копії документів - кожну сторінку окремо як JPG-файл або повний документ зі всіма сторінками трудової книжки як PDF-файл.

Розмір кожного файлу (сканованої копії документа) не повинен перевищувати 1 Мб.

Сканувати потрібно всі заповнені сторінки розділів «Відомості про роботу», «Відомості про нагородження», «Відомості про заохочення» та вкладиші оригіналу трудової книжки.

8. Натисніть “Підписати та відправити в ПФУ”.

Готово!

Очікуйте на опрацювання доданої Вами інформації Пенсійним фондом України.

Результати звернення можна отримати в режимі перегляду Ваших звернень.