Як на вебпорталі ПФУ подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам

Дата: 21.11.2023 10:14

Алгоритм дій для подання повідомлення роз'яснили у Пенсійному фонді України.

Отже,

  • Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) та на панелі зліва оберіть опцію “Заяви-розрахунки та створення повідомлень про виплату коштів застрахованим особам”.
  • У новому вікні визначте параметри пошуку заяв-розрахунків, за якими потрібно подати повідомлення про виплату коштів, обравши необхідний критерій: період їх формування чи номер листка непрацездатності.
  • У кінці пошукової форми натисніть кнопку “Пошук”.
  • Із обраних системою заяв-розрахунків зі статусом “Оплачено” оберіть ту, за якою потрібно подати повідомлення про виплату коштів, натиснувши на її номер.
  • У полі “Додаток про тимчасову непрацездатність”, оберіть потрібний лікарняний та натисніть копку “Створити повідомлення”.
  • У полі “Дані щодо виплати” оберіть необхідне поле, натисніть піктограму з олівцем.
  • У вікні, що відкриється, система автоматично "підтягне" суми виплат. Заповніть інші обов’язкові поля та натисніть “Продовжити”.
  • Після цього натисніть кнопку “Сформувати повідомлення”.
  • Сформоване повідомлення підпишіть кваліфікованим електронним підписом та відправте до Пенсійного фонду України, для цього варто натиснути кнопку “Підписати та відправити в ПФУ”. 

Отримати підтвердження, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам отримане Фондом, можна обравши опцію “Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам (пошук)”.