Зайшли до секції чи під'їзду багатоквартирного будинку і побачили "лист щастя" від ОСББ чи підприємства житлово-комунального господарства, у якому сказано, що через борги будуть відключати чи вже відключили ліфт, хоча більшість квартир регулярно сплачує?
Це однозначно шантаж!
- Читаємо договір з надавачем послуг (він обов'язково повинен бути). Особливо цікавить розділ "Відповідальність сторін". Дивимося, за які дії чи бездіяльність передбачена відповідальність надавача.
- Пишемо претензію. Можете зробити це самостійно або звернутися до юристів. У листі зазначаємо, окрім порушеного пункту договору, ще й пораховану шкоду, що завдана мешканцям під'їзду, як майнову, так і немайнову.
- Не забуваємо, що крім договору, КМУ виніс постанову про заборону припинення або зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі. Діє також заборона на нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення населенням плати за житлово-комунальні послуги.
Детальніше про це можете дізнатися, подивившись відео адвоката Юридичної компанії Winner Ясько Ігоря