Комунальний довідник споживача.
Якість теплової енергії – це не просто абстрактне поняття, а реальний показник, який безпосередньо впливає на наш комфорт і добробут. Якщо ви підозрюєте, що вас обслуговують неякісно, то маєте повне право вимагати від теплопостачальної компанії відшкодування збитків. Давайте розберемося, як перевірити якість теплопостачання, і куди звертатися за допомогою.
Хто може зініціювати перевірку:
- Індивідуальний споживач
- Колективний споживач
- Управитель багатоквартирного будинку
Як звернутися до постачальника послуги :
- Усно
- Письмово
- Електронною адресою, що зазначена в договорі про надання відповідних послуг
У зверненні обов’язково зазначається прізвище, ім’я та по батькові, місце фактичного проживання споживача, а також найменування ненаданої, наданої не в повному обсязі або неналежної якості послуги.
Порядок дій:
- Складання звернення
- Реєстрація звернення
- Виклики представника постачальника послуг
- Складання Акту претензії за формою передбаченою постановою КМУ № 1145 (додаток до Порядку)
Перевірка якості якості надання послуги з постачання теплової енергії:
Що враховується при перевірки якості послуги :
1) своєчасність початку і закінчення опалювального сезону;
2) безперервність надання послуги з постачання теплової енергії;
3) дотримання нормативної температури повітря у приміщеннях споживача (для приміщень, не оснащених вузлами розподільного обліку теплової енергії/приладами розподілювачами теплової енергії) у разі укладення індивідуального договору про надання послуги з постачання теплової енергії з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем;
4) відповідність тиску теплоносія встановленим параметрам тиску;
5) відповідність температури теплоносія температурному графіку теплової мережі в частині температури подавального трубопроводу відповідно до умов договору.
Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуги з постачання теплової енергії параметрам, передбаченим договором про надання такої послуги, виконавець послуги з постачання теплової енергії фіксує показники температури і тиску теплоносія та визначає їх відповідність або рівень відхилення параметрам, зазначеним у договорі:
- за показаннями вузла (вузлів) комерційного обліку теплової енергії (зокрема за даними електронних архівів вузла (вузлів) комерційного обліку) у разі укладення договору з індивідуальним споживачем про надання послуги з постачання теплової енергії, договору з колективним споживачем про надання послуги з постачання теплової енергії, колективного договору про надання послуги з постачання теплової енергії, договору з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії;
- за показаннями вузла (вузлів) розподільного обліку теплової енергії (зокрема за даними електронних архівів вузла (вузлів) розподільного обліку) у разі укладення індивідуального договору про надання послуги з постачання теплової енергії з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем.
У разі відсутності вузла (вузлів) розподільного обліку теплової енергії в приміщенні споживача, з яким укладено індивідуальний договір про надання послуги з постачання теплової енергії з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем, виконавець послуги з постачання теплової енергії фіксує температуру повітря у приміщеннях споживача та визначає відповідність або рівень відхилення зафіксованих показників температури нормативній температурі повітря у приміщеннях споживача.
Детальніше ознайомитися з Постановою від 27 грудня 2018 р. № 1145 за посиланням:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1145-2018-%D0%BF#n10