Система водовідведення – це складна інженерна споруда, яка потребує регулярного обслуговування та контролю. Від стану труб та каналізаційних колодязів до ефективності очисних споруд – кожен елемент системи відіграє важливу роль. У цій статті ми розглянемо основні методи перевірки якості водовідведення.
Хто може зініціювати перевірку:
⦁ Індивідуальний споживач
⦁ Колективний споживач
⦁ Управитель багатоквартирного будинку
Як звернутися до постачальника послуги:
⦁ Усно
⦁ Письмово
⦁ Електронною адресою, що зазначена в договорі про надання відповідних послуг
У зверненні обов’язково зазначається прізвище, ім’я та по батькові, місце фактичного проживання споживача, а також найменування ненаданої, наданої не в повному обсязі або неналежної якості послуги.
Порядок дій:
⦁ Складання звернення
⦁ Реєстрація звернення
⦁ Виклики представника постачальника послуг
⦁ Складання Акту претензії за формою передбаченою постановою КМУ № 1145 (додаток до Порядку)
Перевірка якості надання послуги з централізованого водовідведення:
Що враховується при перевірки якості послуги:
- безперешкодність приймання стічних вод у свої мережі з мереж споживача за умови справності мереж споживача.
- параметри, передбаченим договором про надання такої послуги.
- встановлюється факт наявності перерв у наданні послуги з централізованого водовідведення (регламентні роботи, профілактичний ремонт).
Коли та де вимірюється:
За наявності у споживача індивідуального договору про надання послуги з централізованого водовідведення перевірка відповідності якості надання такої послуги параметрам, передбаченим договором про надання зазначеної послуги, проводиться в інженерно-технічних системах, що розташовані у приміщенні споживача. У разі порушення встановлених параметрів безперешкодного цілодобового приймання стічних вод у мережі виконавця комунальної послуги з мереж споживача (за умови справності мереж споживача) відповідальною стороною є виконавець комунальної послуги з централізованого водовідведення.
За наявності у споживача колективного договору про надання послуги з централізованого водовідведення перевірка проводиться на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця комунальної послуги та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку. У разі встановлення фактів невідповідності якості надання послуги встановленим параметрам безперешкодного цілодобового приймання стічних вод у централізовані інженерно-технічні системи відповідальною стороною є виконавець комунальної послуги з централізованого водовідведення, а в разі порушення встановлених параметрів безперешкодного приймання стічних вод у внутрішньобудинкових системах багатоквартирного будинку -виконавець комунальної послуги, який обслуговує внутрішньобудинкові системи на підставі відповідного договору, укладеного із співвласниками, або управитель багатоквартирного будинку.
"Як бачимо, якість водовідведення є надзвичайно важливим фактором, який безпосередньо впливає на наше життя. Відмовившись від байдужості та провівши своєчасну перевірку системи, ми зможемо забезпечити собі та своїм близьким безпечне та комфортне існування."
Детальніше ознайомитися з Постановою від 27 грудня 2018 р. № 1145 за посиланням:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1145-2018-%D0%BF#n10