ВС, передаючи справу на розгляд ВПВС, зазначив, що, оскільки законодавцем не затверджено механізму виплати компенсації за мобілізоване майно під час проведення антитерористичної операції на окремих територіях Донецької та Луганської областей, а також порядку визначення її розміру, постає питання щодо можливості застосування до таких правовідносин загальних норм, зокрема норм статті 1 Першого протоколу до Конвенції.
Крім того, існує необхідність формування висновку щодо повноважень суду за наявності позовних вимог до держави про компенсацію за мобілізоване (відчужене) майно присудити особі компенсацію за невиконання державою позитивного обов`язку в розумінні статті 1 Першого протоколу до Конвенції та відповідних рішень ЄСПЛ.
Вважаючи такі мотиви обґрунтованими ВПВС 25.05.2023 постановила ухвалу https://reyestr.court.gov.ua/Review/111125789 про прийняття справи № 757/64569/16-ц до свого розгляду.