Як вибрати та створити рапорт у додатку "Армія+": деталі розповіли у Міноборони

Дата: 16.09.2024 10:45

Як вибрати та створити електронний рапорт у Армія+ і далі направити цей рапорт на погодження командиру через функцію Армія ID?

Як вибрати потрібний рапорт? Як створити рапорт, використовуючи підказки? Що робити, якщо не знаєте Армія ID командира? Як скасувати створення рапорту?

Про це розповіли у Міністерстві оборони України.

Армія+ - це державний застосунок, створений військовими для військових. У застосунку ви можете вибрати шаблон та швидко створити потрібний рапорт.

Для цього відкрийте Армія+ на своєму пристрої, введіть ваш цифровий код щоб увійти і вам одразу відкриється екран армія ID.

Зверніть увагу на числовий номер вгорі екрану - це ваш унікальний id-номер, якщо ви командир повідомте свій ID підлеглим.

Для погодження рапорту перейдемо тепер до рапортів.

Відкриється екран рапорти і ви можете скласти, підписати та відправити електронний рапорт, а потім ще відстежити статус погодження. Командири можуть через Армія+ переглянути рапорт, погодити або відхилити його.

Щоб скласти рапорт:

  • натисніть кнопку внизу в Армія+
  • ви можете  обрати 11 шаблонів рапортів (вони згруповані за типами, зокрема є шаблони окремо на направлення та окремо на видачу направлення)
  • виберіть потрібний тип шаблону, наприклад на відпустку
  • відкриється список рапортів, які відносяться до цього типу
  • натисніть назву потрібного рапорту, наприклад на відпустку щорічну
  • відкриється інформаційне вікно де ви зможете ознайомитися із загальною інформацією про рапорт
  • натисніть - скласти рапорт, відкриється перший екран майстра складання рапорту (так називається розділ, де треба ввести певну інформацію для рапорту) далі крок за кроком внесіть всю потрібну інформацію, користуючись підказками на екранах.

Якщо вам треба повернутися на попередній екран, натисніть назад. Ви зможете відредагувати дані що ввели раніше. Якщо рапорт передбачає додавання документів для підтвердження, то в процесі складання відкриється додатковий екран.

Після заповнення всіх екранів потрібен буде id-номер вашого командира - це дев'ятизначний номер, який має кожен військовий. Дізнайтесь у командира його армія ID та введіть цей номер.

Якщо ви не можете зараз дізнатися армія ID свого командира натисніть на екрані "не знаю армія ID командира" і завантажте створений рапорт собі на пристрій. Потім його можна роздрукувати і передати командирові на підпис.

Якщо ви використали армія ID командира натисніть підписати рапорт.

Він затверджується електронним підписом. Для цього оберіть на наступному екрані як саме ви хочете це зробити - або через застосунок дія або у Smart ID від Приват-24, далі автоматично відкриється Дія або Приват-24.

Використовуючи підказки на екрані поставте свій електронний підпис і з'явиться підтвердження що рапорт підписано. Натисніть "до рапортів", відкриється екран "рапорти" - вкладка "мої рапорти" і на цій вкладці ви зможете побачити щойно підписаний рапорт і його статус.

Як тільки створений рапорт змінить свій статус, наприклад отримає погодження від командира, вам прийде сповіщення про це. Щоб не пропускати сповіщення від Армія+ будь ласка переконайтесь що вони дозволені - це можна зробити у налаштуваннях вашого телефону.

Також, ви можете на будь-якому етапі скасувати складання рапорту. Для цього натисніть хрестик у правій верхній частині на будь-якому екрані майстра складання рапорту - натисніть скасувати створення і у вікні, що з'явилося складання рапорту буде скасовано.

Більш детально про складання рапортів у "Армія+" дивіться відео роз'яснення від Міноборони: