торгова марка
Мінекономіки адаптувало правила реєстрації торговельних марок до вимог ЄС
Міністерство економіки адаптувало до вимог Європейського Союзу правила складання, подання заявки, проведення експертизи та міжнародної реєстрації торговельних марок з поширенням на Україну.
Відповідний наказ Мінекономіки затвердило 6 серпня 2024 року, він набув чинності 18 вересня.
Майнові права на торговельну марку є спільним майном подружжя
У справі № 201/14163/13-ц позивач стверджував, що договором про оплатну передачу виключних майнових прав інтелектуальної власності на знак та торговельну марку порушено його права, оскільки він не давав своєї згоди на його укладання, договір суперечить інтересам сім`ї з підстав, передбачених статями 203, 215 ЦК України, статтею 65 СК України, просив визнати його недійсним.
Українські підприємці зможуть використовувати в своїх ТМ назву держави, її міжнародний код та імітацію малого Державного Герба
Українські підприємці тепер зможуть офіційно використовувати в своїх торговельних марках назву держави, її міжнародний код, а також імітацію малого Державного Герба.
Відповідний наказ № 19944, який урегульовує процес отримання відповідних дозволів, Мінекономіки України ухвалило 27 лютого 2024 року.
Топ-100 украинских брендов 2020/2021- самые дорогие бренды и ТМ Украины
Первую сотню самых дорогих брендов в Украине в 2020 году покорили 11 новых игроков.
Рейтинг составлен на основе данных и расчетов исследовательской компании MPP Consulting. За прошедший кризисный год общая стоимость первой сотни украинских брендов увеличилась на 1,4%, и сейчас составляет $ 6,2 млрд.
Тройка лидеров рейтинга брендов за 2020 год не изменилась. Как и по итогам 2019-го, лидером списка выступает «Моршинская» (ее стоимость оценена в $ 525 млн), далее идут «Новая почта» ($ 337 млн) и Rozetka ($ 311 млн).