В майбутньому в Україні може зʼявитися електронне посвідчення держслужбовця в Дії та додаток Дія.Офіс.
Більше про цей сервіс розповіли в Мінцифра.
Зокрема, як повідомляється, Уряд підтримав запуск Дії для держслужбовців — Дія.Офіс. Це унікальне середовище для працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну. Дія.Офіс допоможе цифровізувати роботу держслужбовців та зробити її більш прозорою.
На першому етапі послуги у Дія.Офіс буде можливо:
- мати електронне посвідчення держслужбовця
- проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації;
- авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису — це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.
- переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрямки
Далі планується запуск функціоналу для громадян, щоб кожен українець міг переглядати успіхи держслужбовців та запропонувати зміни, які покращать їх роботу.
У Мінцифрі зазначили, що для реалізації проєкту не будуть виділяти додаткові бюджетні кошти - програмне забезпечення роблять за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння «Проєкту підтримки Дія», що Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції.