Якщо в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, неактуальну адресу проживання тощо), варто звернутися до Фонду для виправлення інформації.
Для цього необхідно:
- зайти в особистий кабінет на порталі ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- у лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі – Анкета);
- заповнити екранну форму Анкети;
- поставити позначку в чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”;
- прикріпити скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові);
- підписати Анкету за допомогою КЕП. Натиснути кнопку “Підписати та відправити до ПФУ”. Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”;
- результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”. Щойно фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.