Ми завжди думаємо, що виклик 102 мало, що змінює, але у багатьох випадках дзвінок до поліції дає позитивні плоди. Звісно, якщо не йдеться про розв'язання складних проблем, на кшталт, не розслідування справи чи подачі скарги на поліціянта. Адже номер 102 – це оперативний центр реагування, який має вузьку функцію, проте досить ефективну модель на початковому етапі.
Адвокат Роман Сімутін пояснює на прикладі, як правильно викликати поліцію.
РЕЗУЛЬТАТИВНИЙ СЦЕНАРІЙ ДІЙ
Ви прийшли до відділку поліції та подали заяву. У кращому випадку, вам надали вхідний номер заяви (зберігайте його) та пообіцяли зв’язатися «найближчим часом». Але так минає декілька тижнів. Тоді ви повертаєтеся до відділку дізнатися про результати. У вас записали дані й пообіцяли зв’язатися «незабаром». І знову все затихло на тижні. Ви плюнули, обматюкали поліцію і зареклися більше туди ні ногою. Було щось схоже?
От якраз у подібному випадку не потрібно йти до відділку та чекати тижні. Просто зателефонуйте на 102, назвіть час і день подачі заяви, вхідний номер та залиште скаргу на відсутність реагування. І не повірите – вам зателефонує виконавець! Якщо не за пів години, то за декілька годин, а сам процес зрушиться з мертвої точки. Цей трюк можна повторити, якщо розгляд заяви знову затягнеться.
СЕКРЕТ ЕФЕКТИВНОСТІ
Чому? Бо роботу відділку оцінюють за багатьма критеріями, одним із яких являється кількість скарг, поданих по лінії 102 і їх керівників за це гарно так лають очільники вищих інстанцій.
Запевняю: це простий і ефективний інструмент, яким я постійно користуюся у своїй адвокатській практиці.
Якщо мені, наприклад, не дозволяють пройти до слідчого, де перебуває мій клієнт, тоді дзвінок на 102 розв'язує цю проблему досить ефективно, адже ним я фіксую порушення прав мого довірителя і незаконність дій поліції.
Тож користуйтесь номером 102 правильно, звертайтеся туди з простими завданнями – і результат вас приємно здивує.