Підтримка осіб з інвалідністю внаслідок війни: подача заяви онлайн

Дата: 26.03.2023 11:19

22 березня 2023 р. розпочався другий етап спільного проєкту Міністерства у справах ветеранів та Червоного Хреста з підтримки ветеранів війни.

Як подати заявку на цю допомогу розповідає Юридичний порадник для ВПО.

Який розмір допомоги та хто має право її отримати?

Право на допомогу мають повнолітні громадяни України, яким:

  • надано статус особи з інвалідністю внаслідок війни I або II групи та
  • вони внесені до Єдиного державного реєстру ветеранів війни.

Виплата грошової допомоги здійснюється незалежно від отримання особами інших видів допомоги у розмірі 4000 грн на місяць протягом 4 місяців.

Зверніть увагу! Розмір отриманої грошової допомоги не враховується під час обчислення сукупного доходу сім’ї заявника для всіх видів соціальної допомоги (наприклад, допомоги малозабезпеченим сім’ям).

Як отримати грошову допомогу?

Для заповнення заяви Вам потрібно обов’язково наперед мати:

  • електронний підпис;
  • міжнародний номер банківського рахунку (IBAN).

Він починається з UA, містить 29 символів. Якщо Ви не знаєте як дізнатися цей номер, скористайтеся підказкою https://thedigital.gov.ua/iban;

  • контактний номер телефону.
  1. Заява на отримання грошової допомоги подається лише в електронній формі через інформаційний ресурс Е-ветеран https://cutt.ly/m4TSUSp
  2. Перейшовши за посиланням, натисніть «Подати заяву».
  3. Після того як Ви авторизувалися за допомогою електронного підпису, перевірте особисті дані. Якщо все правильно, переходьте на наступну сторінку, натискаючи кнопку «Далі».
  4. Під час наступного кроку потрібно ввести мобільний телефон та електронну пошту (за наявності).
  5. Далі необхідно зазначити IBAN, підтвердити достовірність наведених у заяві даних та надати згоду на обробку персональних даних.
  6. Завершивши оформлення усіх даних, уважно перевірте їх та у разі, якщо все правильно, підпишіть заяву. Для цього потрібно повторно скористатися електронним підписом.

Після виконання всіх дій заявка буде успішно подана.

Зверніть увагу! Статус заявки змінюватися не буде. Повідомлення про нарахування коштів або відмову не будуть надсилатися заявникам. Тому у разі, якщо Ви зробили помилку, подайте нову заяву наступного дня.

Як відбувається розгляд поданої заяви?

Після підтвердження статусу особи у Єдиному державного реєстру ветеранів війни дані заявника в автоматичному режимі передаються до Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця та Товариства Червоного Хреста України для прийняття рішення щодо призначення та подальшої виплати грошової допомоги. У разі позитивної відповіді гроші просто надійдуть на Ваш рахунок.

Що робити, якщо кошти не надходять?

Перший платіж має надійти протягом 7 робочих днів після подачі заяви.

Якщо кошти не надходять, Ви можете зателефонувати до Міністерства у справах ветеранів - 063 227 14 56 за консультацією.

Детальна відеоінструкція подачі заяви доступна від Міністерства у справах ветеранів за посиланням https://youtu.be/7LGOIzH6_H8