Ризикувати собою працівникам у такій ситуації не можна – життя дорожче фіскальних правил. У випадку повітряної тривоги треба терміново йти до сховища або дотримуватися правил «двох стін».
А щодо РРО, то скористайтесь порадою від "Адвокат права".
Так, діючим законодавством встановлено обов’язок щоденно створювати у паперовій та/або електронній формі РРО або ПРРО фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій.
Водночас, у разі виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), як надзвичайних та невідворотних подій, які об’єктивно унеможливлюють виконання обов’язків, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, умови щодо настання відповідальності не виникають!
Тож, у разі оголошення повітряної тривоги, працівники магазину зобов’язані припинити реалізацію товарів (послуг) та залишити магазин (торговий зал). У випадку якщо повітряна тривога тривала у проміжки часу, в якому господарський об’єкт припиняє свою роботу згідно з розкладом, такий чек має бути створений на РРО/ПРРО не пізніше наступного робочого дня, до початку проведення розрахункових операцій на такому РРО/ПРРО.
Аналогічними дії суб’єкта господарювання можуть бути й у випадку аварійного відключення світла та неможливості створення щоденного фіскального звітного чека.